FritzExchange.pl – opinie, kontakt, informacje o kantorze

Fritz Exchange - informacje i opinie o kantorze internetowym
Zamieszczono przez KantoryWalut.pl

FritzExchange.pl to kantor internetowy, który rozpoczął swoją działalność w 2011 roku. Od tego czasu serwis ciągle jest udoskonalany, by jak najbardziej zadowolić klientów. Kantor ten, niezwykle dużo uwagi poświęca bezpieczeństwu wszystkich transakcji, więc każdy kto ma w tym serwisie rachunek, może o swoje środki być spokojny. We Fritz Exchange waluty można wymieniać 24 godziny na dobę, 365 dni w roku.

Informacje o internetowym kantorze walut FritzExchange.pl
Dane podstawowe i kontaktowe:
Informacje i opinie o kantorze wymianie walut - FritzExchange Fritz Group SA
ul. Siemiradzkiego 17/3
31-137 Kraków
NIP: 677-235-72-19, REGON: 121519139


Infolinia: 801 090 180, 48 33 444 6345 (od poniedziałku do piątku w godz 8.00 – 18.00)
E-mail: info@fritzexchange.pl
Rachunki bankowe w:
Alior Bank: PLN, EUR, USD, CHF, GBP, CAD, NOK, SEK, DKK, CZK, JPY, RUB
BPH: PLN, EUR, USD
BGŻ BNP Paribas: PLN, EUR, USD, CHF, GBP
Bank Zachodni WBK: PLN, EUR, USD, CHF, GBP
Kredyt Bank: PLN, EUR, USD, CHF, GBP
mBank: PLN, EUR, USD, CHF, GBP, CAD, NOK, SEK, DKK, CZK, JPY, RUB
Millennium Bank: PLN, EUR, USD, CHF, GBP
Nordea: PLN, EUR, USD, CHF, GBP, NOK, SEK, DKK
ING Bank Śląski: PLN, EUR, USD, CHF, GBP, CAD, NOK, SEK, DKK, CZK, JPY, RUB
Pekao S.A.: PLN, EUR, USD, CHF, GBP
PKO Bank Polski: PLN, EUR, USD, CHF, GBP, NOK, SEK, DKK
Raiffeisen Polbank: PLN, EUR, USD, CHF, GBP
T-Mobile: PLN, EUR, USD, CHF, GBP, CAD, NOK, SEK, DKK, CZK, JPY, RUB
Obsługiwane waluty przez Fritz Exchange:
PLN, EUR, USD, GBP, CHF, NOK, SEK, DKK, CZK, CAD, JPY, RUB
Czasy i koszty przelewów:
Przesłanie pieniędzy do banku, w którym kantor posiada rachunek: bezpłatnie
Przesłanie pieniędzy do banku, w którym kantor nie posiada rachunku: od 5 do 15zł.
Jeżeli zlecenie jest złożone na rachunek w banku, gdzie kantor nie ma rachunku – od 24-48h.
Koszt utworzenia i prowadzenia rachunku:
Bezpłatnie
Prowizja od wymiany waluty
Kantor nie pobiera opłat i prowizji za przeprowadzenie transakcji.
Bezpieczeństwo
Serwis jest zabezpieczony certyfikatem SSL. Firma umożliwia autoryzację transakcji za pośrednictwem SMS. Kantor stale poddaje się różnego rodzaju kontrolom i audytom. Wszelkie dane osobowe są zarejestrowane w GIODO.

Jesteś już klientem kantoru FritzExchange.pl? – Pozostaw swoją opinie poniżej!

 

1.9/5 - (10 votes)

O autorze

KantoryWalut.pl

Pomagamy w doborze najlepszych ofert wymiany walut w e-kantorach, piszemy na tematy rynków walutowych, poruszamy wszelkie kwestie związane z branżą kantorów online, tworzymy i publikujemy poradniki ukazujące w jaki sposób tanio, bezpiecznie i szybko wymieniać pieniądze w internecie.

12 komentarzy

  • Z firmą Fritzexchange współpracujemy od stycznia 2013 roku.
    Po ponad 4,5 roku współpracy doznaliśmy szoku.
    Fritzexchange nie wykonało wypłaty na nasze konto walutowe 179 230 USD. Transakcja zlecona została 21-go sierpnia – do chwili pisania opinii (14-09-2017) cały czas ma status „oczekujące”. Dnia 30-go sierpnia złożyliśmy reklamacje, Wg regulaminu Fritzexchange rozpatruje reklamacje w ciągu 14 dni.
    Otrzymaliśmy jedynie potwierdzenie przyjęcia reklamacji – zarówna od prezesa Piotra M. , jak i Kancelarii adwokackiej Katarzyny K. Niestety po 15 dniach dalej nie mamy odpowiedzi na nasze pismo ani od firmy, ani od reprezentującej ich Kancelarii adwokackiej. Suche fakty są takie iż kwota ponad 600 000zł została przelana na konto Fritzexchange a w zamian nie otrzymaliśmy zakupionych 179 230 USD. Nie otrzymaliśmy również odpowiedzi na naszą reklamację Mimo iż jesteśmy długoletnim i dużym klientem (od początku współpracy zakupiliśmy waluty za kilka milionów złotych).
    Zdecydowanie odradzamy korzystanie z usług Fritzexchange – nie są godni zaufania , lekceważą, a wręcz ignorują długoletniego i dużego klienta. Nie chcemy wiedzieć jak w takim wypadku traktują osoby które obracają u nich mniejszymi kwotami.

  • Prowadzę mały biznes i wymieniam waluty we Fritz Exchange. Polecam każdemu kto chce zaoszczędzić dodatkowe pieniądze i szuka profesjonalnego partnera w Biznesie.

  • Było miło przez 4 lata, ale ostatnio źle się dzieje w państwie duńskim. Pora opuścić okręt..

    Kantor zaczął przetrzymywać pieniądze klientów. A przynajmniej moje. A to wpłata w PLN zaksięgowana dopiero nazajutrz (zgodnie z regulaminem), a to wypłata na konto kredytu frankowego zrealizowana następnego dnia (też zgodnie z regulaminem). Chociaż kwity wygenerowane w portalu mówią, że przelew wykonany wczoraj, pieniędzy nie ma. W rezultacie rata kredytu nie dotarła na czas i za bieżący miesiąc zapłaciłem dwa razy.

    Nie taki był cel całej zabawy. Kiedyś wszystko (wpłata, wymiana, i wypłata) trwało maks. 2 godziny. Miało być szybko i taniej, a obecnie to traci sens.

    Ja też mam swój regulamin – głosowania nogami. Kantorowi FE już dziękujemy. Nie chciałbym się znaleźć w grupie klientów, której pieniądze zawieruszą się na trochę dłużej.

  • Obecnie nie polecam usług tej firmy. Nie zwracają pieniędzy w regulaminowym terminie. Dzwoniłem 3 razy i dopiero otrzymałem pieniądze. Kiedyś było b.dobrze, obecnie firma jest niepoważna.

  • potwierdzam wczęsniejsze wpisy od 3-4 miesięcy zaczeli przetrzymywać pieniądze.
    Odpowiedź proszę złożyć reklmację mamy 14 dni, prosze czekać.

  • Drugi miesiąc z rzędu, kantor opóźnia wypłatę zakupionej waluty. Aby dodzwonić się na podany numer, trzeba uzbroić się w cierpliwość (dzisiaj czekałem 15 minut). Gdy już ktoś odbierze, to nie raczy się przedstawić, a pytany o imię i nazwisko, zasłania się RODO. Wyjaśnianie reklamacji to zwykle ta sama procedura. Prośba o login, muzyka (w tym czasie rzekome wyjaśnianie z księgowością), informacja zwrotna – dzisiaj przelew zostanie zrealizowany. Dlaczego piszę rzekome wyjaśnienie ??? Dzisiaj trwało to kilkanaście sekund więc wątpię czy w tak krótkim czasie możliwe jest sprawdzenie. Trzeba przecież zadzwonić, podać numer transakcji itp. Ściema…. Kantor najwyraźniej ma problemy finansowe i tylko czekać aż zostanie po nim historia i oszukani klienci. Ja zgłaszam sprawę a policję.

  • Od 25 lipca czekam na swoją kasę!!! Zbliża się termin wyjazdu,a nie mogę wybrać swojej kasy. Od wczoraj nie odpowiadają na e-maile, napisałam do kilku pomoc,info i do jednej z pracownic. Nic a nic. Tylko zgłaszać się na policję.

  • Czekam na pieniadze od 31lipca, wczoraj w odpowiedzi na zapytanie o przelew podano termin 10 lipca. Czytajac tyle negatywnych opinii trudno uwierzyc ze termin bedzie dotrzymany. Tlumaczenie do knf ze jest to problem z systemem it jest malo wiarygodne. Od kwietnia??? Czy ktos moze juz zglaszal sprawe do prokuratury?

  • Bezpieczna wymiana?
    Z nami zyskasz?
    W dniu 6.08.18 zlecilem w FE kupno 10000GBP, mam potwierdzenie kupna oraz przyjecia dyspozycji przelewu, niestety pieniedzy do dzis nie otrzymalem. Zgodnie z nowym regulaminem po 7-miu dniach roboczych/16.08.18/wyslalem wezwanie do zaplaty. Nie mam zadnej odpowiedzi.
    Pozostaje mi wyslac ponowne wezwanie, a potem podjac odpowiednie kroki prawne i naglosnic sprawe wszystkimi dostepnymi mi srodkami.

  • Zapraszam do dołączenia do grupy na FB Anty Fritz Exchange.
    211 członków i na dzień dzisiejszy 23 sierpnia około 900 000 zł od 47 osób z Facebooka. Najstarsze zaległe wpłaty sięgają początku lipca. Zgodnie z nowy regulaminem czas wypłaty wynosi do 7 dni roboczych a tak naprawdę niektórzy czekają na swoją grubą kasę np 200 000 po 4-5 tygodni!.
    Zaczynam nagłaśniać sprawę.
    Chyba rośnie drugi Amber Gold.
    Brak odpowiedzi na maile
    telefonów od 10 dni nikt nie odbiera
    Wiele osób zgłosiło już sprawę na policję i do prokuratury. Poszły już też pierwsze pozwy do sądu.
    A kantor?????
    Jak działał tak działa. Pobiera od nowych nieświadomych klientów kasę i tą kasą upycha dziury. Aż skończą się pieniądze. Część z poszkodowanych być może odzyska pieniądze ale wielu czeka na swoje pieniądze od początku lipca i brak odpowiedzi na maile, telefony.
    Dla pani Jaworowicz sprawa lub do „Uwagi”. To złodzieje w białych rękawiczkach.

Pozostaw komentarz