Cinkciarz.pl to kantor internetowy, który rozpoczął swoją działalność w 2010 roku. Oferuje on swoje usługi zarówno w Polsce, jaki w kilku innych krajach. W serwisie waluty można wymieniać przez 24 godziny na dobę i 365 dni w roku. Wymiany można dokonywać z portfela walutowego lub w trybie transakcji społecznościowych. Firma stale unowocześnia swoje usługi, zwiększając in ilość proponowanych walut, czy też tworząc aplikacje na telefony komórkowe. Jest to jeden z najszybciej rozwijających się kantorów internetowych na świecie.
Informacje o internetowym kantorze walut Cinkciarz.pl |
---|
Dane podstawowe i kontaktowe: |
![]() Cinkciarz.pl sp z o.o. ul. Wrocławska 17B 65-427 Zielona Góra NIP: 929-183-03-88 REGON: 080465538 Kontakt: Infolinia: +48 68 410 99 50, 801 055 777 (od poniedziałku do piątku w godz 8.00 – 18.00) E-mail: [email protected] |
Rachunki bankowe w: |
Alior Bank: AUD, CAD, CHF, CNY, CZK, DKK, EUR, GBP, NOK, PLN, RUB, SEK, USD, ZAR Bank Ochrony Środowiska (BOŚ): CHF, EUR, GBP, PLN, USD Bank Polskiej Spółdzielczości S.A. (BPS): EUR, GBP, PLN, USD BGŻ: CHF, EUR, GBP, PLN, USD BNP Paribas: AUD, CAD, CHF, CZK, DKK, EUR, GBP, HUF, JPY, NOK, PLN, RUB, SEK, USD BZWBK: AUD, CAD, CHF, CNY, CZK, DKK, EUR, GBP, HUF, JPY, MXN, NOK, PLN, RON, RUB, SEK, TRY, USD Credit Agricole: EUR, GBP, PLN, USD Deutsche Bank: AUD, CAD, CHF, CNY, CZK, DKK, EUR, GBP, HUF, JPY, NOK, PLN, RUB, SEK, USD DnB NORD: CHF, EUR, GBP, NOK, PLN, USD Getin Bank: PLN ING Bank Śląski: AUD, CAD, CHF, CZK, DKK, EUR, GBP, HUF, JPY, NOK, PLN, SEK, USD mBank (dawny BRE Bank): AUD, CAD, CHF, CZK, DKK, EUR, GBP, HUF, JPY, NOK, PLN, RON, RUB, SEK, TRY, USD Millennium: CHF, EUR, GBP, PLN, USD PEKAO: AUD, CAD, CHF, CZK, DKK, EUR, GBP, HUF, JPY, NOK, PLN, SEK, USD PKO BP: AUD, CAD, CHF, CZK, DKK, EUR, GBP, JPY, NOK, PLN, RON, RUB, SEK, USD Raiffeisen Polbank: AUD, BGN, CAD, CHF, CZK, DKK, EUR, GBP, HKD, HRK, HUF, JPY, MXN, NOK, NZD, PLN, RON, RUB, SEK, SGD, TRY, USD, ZAR Volkswagen Bank Polska S.A.: PLN |
Walut obsługiwane przez Cinkciarz.pl: |
USD, EUR, GBP, CHF, CAD, SEK, CZK, AUD, DKK, NOK, JPY, HUF, RUB, TRY, CNY, BGN, HRK, RON, ZAR, HKD, MXN, NZD, SGD |
Czasy i koszty przelewów: |
Przelewy na rachunki w bankach, w których Cinkciarz.pl posiada konto – bezpłatne. Przelewy na rachunki w innych bankach – maksymalnie 10 zł Przelewy na rachunki w bankach zagranicznych – maksymalnie 200 zł Czasy realizacji przelewów: https://cinkciarz.pl/kantor/obsluga-przelewow/czas-realizacji-transakcji |
Koszt utworzenia i prowadzenia rachunku: |
Bezpłatnie |
Prowizja od wymiany waluty |
Kantor nie pobiera opłat za przeprowadzenie transakcji. |
Bezpieczeństwo |
Cinkciarz.pl dba o bezpieczeństwo swoich klientów i ich pieniędzy. Firma posiada certyfikat zabezpieczający EV wydany przez firmę Comodo. Większość operacji na koncie klienta, wymaga autoryzacji wysłanej na konto email. Baza danych klientów jest zgłoszona do GIODO. Kantor systematycznie poddaje się audytowi, wykonywanemu przez firmę audytorsko – doradczą Grant Thornthon. |
Jesteś już klientem kantoru Cinkciarz.pl? – Pozostaw swoją opinie poniżej!
Jai kantor będzie lepszy – cinkciarz czy walutomat? posiada ktoś konta w obu serwisach i może się podzielić opiniami???
Ja posiadam w obu i tak naprawde jeden i drugi jest spoko. Najczęściej uzywam Walutomatu, bo tam są z reguły lepsze kursy, ale to też zależy w jakim banku masz konto (kantory nie we wszystkich bankach mają konta i skutkiem tego są czasem dodatkowe opłaty za przelewy, czy dłuższy czas oczekiwania na wymianę waluty). U mnie w BZWBK walutomat się spisuje na 5, no ale jeżeli masz konto w innym (nieobsługiwanym) banku, to Cinkciarz może się okazaać lepszy.
Walutomat zdecydowanie, szybko i bez skomplikowanych opłat araz braku możliwości anulowania.
Mam pytanie. Czy w Cinkciarzu możliwe jest ustawienie zleceń stałych, podobnych do tych w bankach? Spłacam kredyt we frankach i bardzo siadłą by mi taka opcja
Witaj,
jeżeli chodzi o zlecenia stałe, to Cinkciarz je jak najbardziej obsługuje. Odsyłamy do filmu na YouTube, gdzie wszystko jest wyjaśnione – https://www.youtube.com/watch?v=1bwUrwQaviE
Cinckiarz sporo się reklamuje i to pewno stąd wynika jego popularność. Bo jeżeli ciągle w telewizji wizi się reklamę tego kantoru, a o innych wcale nie słychać, to nie ma się co dziwić, że najwięcej ludzi się tam rejestruje.
Ja korzystam z tego kantoru juz od 2 lat chyba. I nigdy nie zdarzylo się nic złego. Kasa zawsze na czas. Kursy też spoko, więc polecam.
Nie polecam jakieś opłaty banku widmo pośredniczącego. z daleka unikać jak ognia . Przy próbach wyjaśnieniach nic nie wiedzą.
ja sam z tego kantoru nie korzystałem, ale od znajomych słyszałem, że nie polecają. Tzn kursy takie sobie a obsługa słaba. Bardzo słaby kontakt, ale może akurat trafili na jakiegoś słabego sprzedawcę.
Ja nie mam zastrzeżeń co do tego kantoru. Chociać obiło mi się o uszy, że na dział związany z kontaktem z klientmi narzekają. Ale to pewno wynika z faktu, że mają dużo klientów i zawsze trafi się jakiś „upierdliwiec” któremu nic się nie podoba. Ponadto należy zdawać sobe sprawę z tego, że po drugiej stronie słuchawki też pracują ludzie, którzy mogą mieć słabszy dzień itp. A ponadto nie wierzę, żeby dostawai oni za dużo kasy więci motywacja do działania kiepska.
Korzystałam jakiś czas i nawet byłam zadowolona, ale jak zaczełąm czytać opinie, że gdzie indziej jest taniej to spróbowalam i znalałam korzystniejsza oferte. Korzystam teraz z PlusKantor i jestem w pełni zadowolona, kursy walut niższe, kwoty przelewów zagranicznych groszowe, a działa tak samo
GiełdaWalut jest moim zdaniem najkorzystniejsza
Korzystam z Cinkciarza juz kilka lat. I nie narzekam. Może inne kantory mają czasem lepszy kurs, ale po prostu już mi się nie chce zmianiać kantoru i raczej na pewno będę w dalszym ciagu wymieniał waluty w tym kantorze.
O Cinkciarzu złego słowa nie moge powiedzieć. Dobra obsługa, szybkie przelewy i dobre kursy – czego chcieć więcej?
Cinkciarz wydaje sporo pieniędzy na marketing więc duzo osób korzysta z jego usług. Ale fakt, nie można o nim złego słowa powiedzieć. Ja wymieniam tam walute już kilka lat i jeszcze nigdy nie było problemów.
Wlasnie widzialem reklame w John Wick 3 takze NA MILION PROCET NIE UZYJE TEGO SYFU tylko badxiewny produkt potrzebuje reklamy.
Usunąłem swoje konto w Cinkciarzu po 5+ latach. Rozrosli się i mają teraz klienta gdzieś. Po 14 września zmienili zasady logowania, tak jak większość instytucji, ale ich dziadowski system nie wysyłał kodów potwierdzających na czas więc nie mogłem wykonywać żadnych transakcji ponad tydzień. Cwaniaczki w wsparciu klienta oczywiście zwalali winę na mnie. Więc usunąłem konto i profil i przeszlem do dwóch innych kantorów, bo jest teraz z czego wybierać.
Wysłałam spora kwotę pieniężną w walucie CAD korzystajac z usług cinkciarz.pl. Przelew został wykonany poprawnie, pieniądze miały pozostać nieprzewalutowane. Jakie bylo moje zdziwienie jak dostałam przelew w PLN i to po kursie gorszym niz jakikolwiek bankowy w tym czasie. Gdybym chciała otrzymać przewalutowanie, wyslalabym przelew na swoje konto a nie cinkciarz.pl. Oczywiście reklamację rozpatrzono negatywnie, twierdząc że nie maja wplywu na to jaki przelew do nich dochodzi. Przelew zostal dokonany krok po kroku jak zyczy sobie firma cinkciarz.pl. Pieniadze przewalutowal bank, w którym konto ma ww firma. Nie mam upowaznienia, żeby ich bledy odkrecac w imieniu cinkciarz.pl. Podkreślam, ze strony banku kanadyjskiego transakcja zostala wykonana poprawnie, z zaznaczeniem ze przelew ma pozostac w walucie wyjściowej. Stracilam spora sumę pieniędzy. Oszuści!!!
Cinkciarz.pl to jedno wielkie oszustwo uważajcie bardzo albo sporo stracicie.
Skandaliczna obsługa i brak profesjonalizmu. Konto mojej dziewczyny zostało z bliżej nieokreślonego powodu zablokowane, ponieważ „system wskazał wysokie ryzyko” przed wykonaniem jakiejkolwiek transakcji. Nie da się uzyskać żadnej informacji od obsługi, skąd się to wzięło, bo „tylko system wie”. Informacje, na podstawie jakich „system” wydał taką decyzję to adres zamieszkania i dowód osobisty. Mieszkamy w Hiszpanii w normalnym miejscu, nie ma się do czego przyczepić – może gdyby poprosili o więcej danych, to stałoby się to oczywiste. Ale system „wiedział lepiej”. Jawna dyskryminacja, nigdy się jeszcze z czymś takim nie spotkałem. Skandal!
Odzyskaliście pieniądze? Też zablokowano dzisiaj moje konto. Zero kontaktu.
nie